Volledig Pakket Thuis

Woont u in of om de wooncomplexen Stuifakkers (Rockanje) of Leemgaarde (Oostvoorne)? En heeft u, via het CIZ, een indicatie voor langdurige zorg via de Wet Langdurige Zorg (Wlz) ontvangen? Dan is Catharina Stichting uw partner voor het Volledig Pakket Thuis (VPT).

Catharina Stichting biedt u, vanuit het VPT, hulp en diensten naast de thuiszorg die u wellicht nu ook al ontvangt. In overleg met u wordt een pakket van diensten samengesteld, volledig afgestemd op uw persoonlijke behoeften en wensen. U ontvangt zowel thuis als buitenshuis hulp en begeleiding. De zorg- en dienstverlening wordt afgestemd op uw wensen. De medewerkers stellen samen met u een pakket samen.

Enkele voorbeelden van de zorg- en dienstverlening van het VPT:
• (Hulp bij) uw dagelijkse verzorging en verpleging
• Begeleiding en ondersteuning
• Dagbesteding
• Maaltijden
• Hulp bij het huishouden

Eigen bijdrage

Een groot deel van de kosten voor zorg vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz) betaalt de overheid. Het enige wat u betaalt, is een eigen bijdrage. De hoogte van de eigen bijdrage, hangt onder meer af van de zorg die u ontvangt en uw inkomen. Bereken uw eigen bijdrage op www.hetcak.nl of bel het CAK gratis op (0800) 0087.

Wilt u meer informatie over deze vorm van dienstverlening? Of wilt u overleggen over uw persoonlijke mogelijkheden? Neem dan contact op met onze zorgadviseur: (0181) 728 255 of via zorgadviseur@catharinastichting.nl