Zorgverlening

Bij Catharina Stichting kunt u terecht voor thuiszorg, begeleiding of zorg met verblijf. Dit verblijf kan kortdurend of langdurend zijn.

Catharina Thuiszorg is er voor ouderen met lichamelijke klachten en/of dementie die verzorging of verpleging thuis nodig hebben. De thuiszorgteams staan voor u klaar om u te helpen met uw persoonlijke verzorging, verpleging of individuele begeleiding. Zij kunnen u ook voorzien van de benodigde informatie, instructie of voorlichting, bijvoorbeeld als het gaat om uw ziektebeeld.

In de Stuifakkers en Leemgaarde wooncomplexen is het mogelijk om tijdelijk gebruik te maken van de logeerappartementen, met zorgverlening van onze thuiszorgteams. In het Catharina Gasthuis kunnen klanten terecht voor kortdurend eerstelijns verblijf, dit verblijf heeft altijd een medisch karakter.

Mensen met een CIZ indicatie voor langdurige zorg, kan Catharina Stichting in de thuissituatie ondersteunen middels een Volledig Pakket Thuis (VPT) of een Modulair Pakket Thuis (MPT).

Voor klanten die een beschermde woonomgeving en permanent zorg en ondersteuning nabij nodig hebben, biedt het Catharina Gasthuis in Brielle zorg met verblijf. De Duinpan (Rockanje), Pension ’t Hart (Oostvoorne) en de Watergeus (Brielle) zijn kleinschalige woonvormen voor mensen met dementie.

Leest u verder via het menu om onze mogelijkheden te ontdekken.

Zorgkaart Nederland | De grootste ervaringssite in de zorg