Ontspanning

Mensen ontmoeten, een spelletje doen, muziek luisteren, samen bewegen. Activiteiten maken het leven leuker en afwisselender. Bij Catharina Stichting is genoeg te doen. Neem een kijkje bij Doe mee! voor de activiteiten die binnenkort plaatsvinden!

Westvoorne

Heeft u behoefte aan een gezellige activiteit? In de wooncomplexen Stuifakkers (Rockanje) en Leemgaarde (Oostvoorne) organiseren wij samen met vrijwilligers onder meer bridgen, klaverjassen, tekenen/schilderen, bewegen voor ouderen, koersbal, optredens en eetactiviteiten. U bent van harte welkom!

Brielle

In de gemeente Brielle organiseert Welzijn Ouderen verschillende cursussen en ontmoetingsactiviteiten, zoals het Alzheimercafé, de Mantelzorgsalon en het Maatjesproject. Het Alzheimercafé is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met geheugenproblemen en hun familieleden. De Mantelzorgsalon is een plek om ervaringen uit te wisselen voor mensen die iemand met een chronische ziekte of beperking belangeloos ondersteunen. Via het Maatjesproject vindt u een maatje: een enthousiaste vrijwilliger die graag af en toe bij u langskomt om samen iets te ondernemen. Ook biedt Welzijn Ouderen Brielle een gevarieerd programma van activiteiten en uitjes. Bijvoorbeeld de jaarlijks terugkerende Zomertour.

Wilt u meer weten over de activiteiten van Welzijn Ouderen Brielle? U kunt Welzijn Ouderen bereiken via: (0181) 416 863 of welzijnouderen@catharinastichting.nl. Of neem regelmatig een kijkje op de facebookpagina van Welzijn Ouderen.