Huiskamer

Bent u op zoek naar een zinvolle dagbesteding in een kleine, vertrouwde groep waarbij gezelligheid, samenwerking en interactie kernwoorden zijn? Dan is de Huiskamer iets voor u!

De Huiskamer biedt de geborgenheid van een thuisomgeving. Een gezellige plek waar een gemêleerd gezelschap elkaar iedere week ontmoet. Naast het creëren van een geborgen en veilige omgeving werken we met elkaar aan cognitieve vaardigheden en geheugentraining.

Het  programma is een steuntje in de rug voor ouderen die zolang mogelijk thuis willen blijven wonen en op zoek zijn naar een zinvolle dagbesteding. Deelnemers komen en blijven in contact met anderen en kunnen hier met hun vragen terecht. Ook fungeert de Huiskamer als ontlasting van en als vraagbaak voor mantelzorgers.

Voorafgaand aan deelname vindt een intakegesprek plaats. De deelnemersgroepen bestaan uit acht personen. Bij meer aanmeldingen werken we met een wachtlijst.

Meer informatie?

Meer informatie vindt u in de folder Huiskamer. NB in deze folder staat nog ons oude adres. Het nieuwe adres is Het Bolwerk, Welzijn Ouderen, M.H. Trompstraat 135 te Brielle. Telefoon (0181) 728 281.