Meldpunt Eenzaamheid

Zoekt u advies of hulp bij eenzaamheid, voor uzelf of voor een ander? Dan kunt u terecht bij het Meldpunt Eenzaamheid.

Meldpunt Eenzaamheid
Iedereen voelt zich weleens eenzaam of alleen. Je voelt je niet verbonden met de mensen om je heen. Je voelt een gemis. Eenzaamheid is vooral een probleem voor mensen die het sterk of langdurig ervaren. Het is belangrijk er iets aan te doen, want eenzaamheid heeft veel negatieve invloed op je leven.

Advies en hulp
Aan eenzaamheid valt meestal iets te doen. Maar omdat eenzaamheid voor iedereen anders is, is er niet een standaard oplossing. Het meldpunt Eenzaamheid geeft informatie, advies en wijst de weg naar hulp. Of dat nu is voor je zelf of voor een ander. Iedereen kan bij het meldpunt terecht, bewoners, vrijwilligers en professionele medewerkers.

Wat gebeurt er met mijn vraag?
Het meldpunt Eenzaamheid is een initiatief van Welzijn Ouderen, Kwadraad, MEE, PUSH, Bibliotheek Zuid-Hollandse Delta en Centrum Vrijwilligerswerk. Mails en telefoontjes voor het meldpunt komen binnen bij Kwadraad (algemeen maatschappelijk werk). Een medewerker van Kwadraad bekijkt wie uw vraag het beste kan beantwoorden. U krijgt altijd persoonlijk een antwoord en met uw gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan.

Contact:
E-mail: bureaudienst.brielle@kwadraad.nl