Maaltijd & maaltijdservice

Goed en gezond eten is een voorwaarde om u fit en vitaal te voelen. Wilt u een keer niet zelf koken of lukt dat niet meer? Dan bent u van harte welkom in onze restaurants. Ook kunt u gebruikmaken van onze maaltijdservice.

Restaurants

U kunt aanschuiven voor een warme maaltijd in de restaurants De Branding (Stuifakkers, Rockanje), Zeeburg (Leemgaarde, Oostvoorne) en Het Bastion (Catharina Gasthuis, Brielle). Uiteraard bent u ook welkom voor een klein gerecht, een kop koffie of gewoon voor de gezelligheid. Wij houden rekening met uw persoonlijke voorkeuren en uw dieet. U vindt hier meer informatie over de verschillende restaurants.

Maaltijdservice aan huis

Zowel in Westvoorne als in Brielle kunt u maaltijden aan huis laten bezorgen als u zich abonneert op onze maaltijdservice. U stelt zelf uw menu samen uit de verschillende gerechten van de menulijst. Ook bij de maaltijdservice houden wij rekening met uw dieet. Meer informatie over de maaltijdservice vindt u in de brochure.

Aanmelden

Wilt u zich aanmelden? Voor de maaltijdservice in Westvoorne belt u (0181) 412 555. Woont u in Brielle? Dan belt u (0181) 416 863.