Alzheimer Trefpunt

Het Alzheimer Trefpunt Voorne aan Zee is een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor mensen met een (beginnende) dementie, hun partners, familieleden en andere belangstellenden. Men ontmoet elkaar in een ongedwongen sfeer, bij een kopje koffie of thee. Er is ruimte om ervaringen uit te wisselen en vragen te stellen van uiteenlopende aard.

Alzheimer Trefpunt Voorne aan Zee vindt plaats vanuit een samenwerking van Alzheimer Nederland en afdeling Alzheimer Voorne Putten en Rozenburg, met ketenzorg Dementie Voorne Putten, waarin verschillende lokale organisaties zoals o.m. Catharina participeren.

Deelnemen

De Trefpunt-avonden worden afwisselend in Hellevoetsluis en Brielle gehouden (de ene maand in Hellevoetsluis, de andere in Brielle).

Alzheimer Trefpunt Hellevoetsluis is op de 1e maandagavond van de maand. Het programma duurt van 19:30 tot ca. 21:30 uur, inloop vanaf 19:00 uur. De locatie is (tijdelijk): De Vliedberg, Vliedbergstraat 13 te Hellevoetsluis.

Alzheimer Trefpunt Brielle is op de 2e woensdagavond van de maand. Het programma duurt van 19:30 tot ca. 21:30 uur, inloop vanaf 19:00 uur. De locatie is: Het Bolwerk, M.H. Trompstraat 135 te Brielle.

Deelname aan deze avond is gratis en vindt plaats zonder aanmelding vooraf.