Leren

Je mag hier leren

Catharina Stichting biedt de gelegenheid aan medewerkers om zich te ontwikkelen en investeert in het vakmanschap van haar medewerkers. Leerlingen en medewerkers in opleiding vormen een onderdeel van een team en leren hiermee door ervaring, vaardigheden en attitude. Daarnaast wordt expliciete kennis ontwikkeld door het volgen van opleidingen. Leren en opleiden binnen Catharina Stichting is een gedeelde verantwoordelijkheid van de organisatie en de medewerker. Via onze Catharina Academie, hebben we een breed aanbod aan scholingen dat in samenspraak tot stand komt.

SBB erkend leerbedrijf

Catharina Stichting is daarnaast een door SBB erkend leerbedrijf waar je, als je kiest voor een baan in de zorg, kunt werken en leren. Heb je een diploma VMBO theoretische of gemengde leerweg, een diploma helpende (niv. 2) of een gelijkwaardige diploma behaald, dan maken wij graag kennis met jou om te kijken of je bij ons een beroepsopleiding via de Beroeps Begeleidende leerweg (BBL) kunt volgen.

Beroeps Opleidende Leerweg

Ook voor een afwisselende stage als Beroeps Opleidende Leerweg (BOL) stagiaire in de zorg kun je bij Catharina Stichting terecht. Op alle locaties zijn ervaren, gediplomeerde werkbegeleiders die het een uitdaging vinden om toekomstige collega’s het vak bij te brengen.

Wij bieden niet alleen stageplaatsen in de zorg, maar ook bijvoorbeeld bij de receptie, in de huishouding of bij de activiteitenbegeleiding.

Stuur jouw sollicitatie naar academie@catharinastichting.nl