Kwaliteit

Catharina Stichting streeft naar een hoogwaardige, merkbare kwaliteit en hanteert de visie, dat kwaliteit ontstaat in het dagelijks contact tussen medewerker en cliënt. Geïnspireerd op Rijnlands werken, geven wij medewerkers de vrijheid om in te kunnen gaan op de vraag van cliënten en samen de dienstverlening vorm te geven.

Ons kwaliteitssysteem is een hulpmiddel om te komen tot continue kwaliteitsmonitoring en verbetering. Wij reflecteren op ons handelen en maken hierbij gebruik van de traditionele kwaliteitscirkel dat uitgaat van Plan, Do, Check, Act. Zo wil Catharina Stichting tevreden klanten, medewerkers en stakeholders hebben én houden.

Kwaliteitsonderzoek

De mening en behoeften van deze groepen vormen belangrijke input voor kwaliteitsverbetering. Er wordt regelmatig onderzoek gedaan naar klanttevredenheid en behoeften. Alle rapportages vindt u op deze pagina.

Geef uw mening

Wilt u uw mening geven? Bijvoorbeeld in de vorm van lof of klacht? Op deze pagina kunt u uw reactie plaatsen.