Waardevolle verwenmiddag mantelzorgers

In het kader van de Landelijke Mantelzorgdag werd afgelopen woensdag 16 november in de Infirmerie een gezellige verwenmiddag voor mantelzorgers gehouden.

Deze dag wordt jaarlijks georganiseerd door de gemeente Brielle in samenwerking met Welzijn Ouderen van Catharina Stichting. Door deze dag te organiseren, wil de gemeente haar waardering uiten voor mantelzorgers uit de gemeente Brielle.

Na de opening door wethouder Borgonjen konden de mantelzorgers zich laten verwennen met een hand- , voet- of stoelmassage. Er was een visagiste aanwezig. Mantelzorgers konden deelnemen aan verschillende workshops. Ook aanwezig was de heer Smeets met een Meccano verzameling. Na afloop werden de mantelzorgers verrast met een bloemetje en een kortingsbon, beschikbaar gesteld door Ibiza Brielle.

Mede dankzij de medewerking van vrijwilligers van Welzijn Ouderen, de medewerkers van de workshops, Beauty Wellness & Nails Brielle, Ambiance Bloemen, Biodanza, Fietsplus van Oudenaarden en Ibiza Brielle zijn we er in geslaagd de mantelzorgers een onbezorgde middag te presenteren.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde middag.

Voor informatie kunt u contact opnemen met Welzijn Ouderen, telefoon 416863 of via de email: receptiewo@catharinastichting.nl