Vrijwilligersmarkt in Brielle

Op zaterdag 21 april vond in Sport- en Cultuurhuis DukdalfBRES de eerste vrijwilligersmarkt van Brielle plaats. Onder meer Welzijn Ouderen was vertegenwoordigd met een kraampje, waar informatie over vrijwilligerswerk te vinden was. Wilbert Borgonjen, aftredend wethouder van Brielle, gaf de aftrap en introduceerde de aanwezige organisaties.

Voor de kinderen waren er leuke ballonnenfiguren. Hun ouders en andere belangstellenden kregen informatie bij de kramen. De uitslag van de loterij, vormde een feestelijke afsluiting. De winnaar ging naar huis met het heerlijke chocoladepakket van het ‘Doosje van Lobs’. De markt werd door zo’n 30 mensen bezocht en er hebben zich toekomstige vrijwilligers gemeld!

In Brielle zijn al heel veel vrijwilligers actief. Ontzettend veel inwoners van deze gemeente dragen een steentje bij. Vrijwilligers zijn goud waard en onmisbaar, zij dragen veel ideeën en initiatieven in de samenleving. Er zijn veel organisaties in Brielle die nog op zoek zijn naar vrijwilligers. Bij Welzijn Ouderen en de verpleeghuislocaties van Catharina Stichting zijn vrijwilligers van harte welkom!

Heeft u de vrijwilligersmarkt niet kunnen bezoeken en heeft u interesse om vrijwilligerswerk te doen?
Neem dan eens een kijkje bij de vacatures op deze website, op www.centrumvrijwilligerswerk.nl/brielle of op www.fijnjetezien.nl

Wij danken de deelnemende organisaties voor hun inspanning en wellicht tot volgend jaar!

Marja v.d. Lugt (Welzijn Ouderen)
Anke van Heusden (MEE)
Anja Hollanders (Centrum Vrijwilligerswerk/PUSH)