Tafeltje Dekje breidt uit

Wegens succes van Tafeltje Dekje is er vanaf 1 februari een tweede bezorgochtend gerealiseerd. Naast de maandag zullen dan ook op donderdag maaltijden bezorgd worden. Nieuwe deelnemers kunnen zich aanmelden voor de donderdagochtend.

Tafeltje Dekje
Bent u tijdelijk of permanent niet in de gelegenheid om zelf te koken? Dan zijn de maaltijden van Tafeltje Dekje misschien de oplossing. Koelverse maaltijden en een keuze uit een wisselend assortiment zoals de Hollandse pot, maar ook maaltijden met een Oosters of Italiaans accent. Er wordt rekening gehouden met eventuele dieetwensen. U kunt helemaal uw eigen menu samenstellen.
Deelname is mogelijk als u woonachtig bent in Brielle, Zwartewaal en Vierpolders. De maaltijden worden door vrijwilligers van Welzijn Ouderen bij u thuis bezorgd op donderdag tussen 09.00 en 11.00 uur.

Interesse of aanmelden
Heeft u interesse? Voor meer informatie kunt u terecht bij Welzijn Ouderen van maandag t/m vrijdag van 10.00-14.30 uur via telefoonnummer (0181) 728281.