Tijdelijk verblijf Rockanje

Stuifakkers is een laagdrempelig, zeer modern wooncomplex en ligt midden in Rockanje. In het gebouw zijn verschillende publieke diensten en voorzieningen ondergebracht, zoals een restaurant, ontmoetingsruimte, praktijken en een winkeltje.

In Stuifakkers stelt Catharina Stichting twee appartementen beschikbaar voor tijdelijke bewoning met zorg. Bijvoorbeeld omdat u herstelt van een ziekenhuisopname of omdat uw mantelzorger even niet beschikbaar is. Uiteraard stemmen wij de zorg af op uw persoonlijke behoefte. Onze deskundige medewerkers van Catharina Thuiszorg staan voor u klaar om u op maat te ondersteunen.

Ook als u geen zorg nodig heeft, bent u van harte welkom. U kunt maximaal zeven dagen in het appartement logeren, bijvoorbeeld omdat u in de buurt van familie wilt verblijven. Mocht u tijdens uw verblijf toch zorg nodig hebben, dan vragen wij een indicatie voor u aan. In dat geval kunt u langer bij ons verblijven.

Voor een tijdelijk verblijf mét zorg heeft u een indicatie nodig. Het type indicatie
is afhankelijk van uw situatie. Wilt u overleggen over uw persoonlijke mogelijkheden en eventuele wachtlijsten? Neem dan contact op met onze zorgadviseur: (0181) 728 255 of via zorgadviseur@catharinastichting.nl