De Duinpan

In de Duinpan wonen circa 36 mensen met dementie. De bewoners vormen samen een leefgroep, die uit zes tot acht mensen bestaat. Deze groep lijkt op een gezinsverband en zij voert een gezamenlijke huishouding. Afhankelijk van de behoefte ontvangen de bewoners in meer of mindere mate begeleiding, zorg en behandeling.

Duinpan ligt in Stuifakkers. Stuifakkers is een laagdrempelig, modern wooncomplex en ligt midden in Rockanje. In het Atriumgebouw van het complex vindt u De Duinpan op een tussenetage. Via trap of lift bereikt u de woonzorglocatie, waar zich aan een ‘straat’ zes woningen bevinden met hun eigen voordeur.

Iedere woning heeft een huiskamer en zes zit-/slaapkamers. Alle huiskamers zijn voor cliënten en bezoekers vrij toegankelijk. De huiskamers hebben allemaal toegang tot een afgesloten buitenruimte. Elke bewoner beschikt, naast de gezamenlijke leefruimten, over een eigen zit-/slaapkamer met eigen badkamer.

De Duinpan heeft een BOPZ-aanmerking. Meer informatie over de Duinpan vindt u in de brochure ´Welkom in de Duinpan´.

Eigen bijdrage

Een groot deel van de kosten voor zorg vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz) betaalt de overheid. Het enige wat u betaalt, is een eigen bijdrage. De hoogte van de eigen bijdrage, hangt onder meer af van de zorg die u ontvangt en uw inkomen. Bereken uw eigen bijdrage op www.hetcak.nl of bel het CAK gratis op (0800) 0087.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden en eventuele wachtlijsten? Neem dan contact op met onze zorgadviseur. De zorgadviseur is bereikbaar via zorgadviseur@catharinastichting.nl of (0181) 728 255.