Welzijn Ouderen

Met Welzijn Ouderen ondersteunt Catharina Stichting ouderen in de gemeente Brielle die zelfstandig thuis wonen. Dat doen we met een grote groep enthousiaste vrijwilligers, aangevuld met welzijnsprofessionals.

Met onze diensten richten wij ons bijvoorbeeld op het voorkomen van eenzaamheid en het bieden van tijdelijke en adequate ondersteuning. Dit kan leiden tot uitstel van zorg of uitstel van verhuizing naar een zorginstelling. De activiteiten, bijvoorbeeld gericht op bewegen, ontmoeting, educatie of recreatie, vinden plaats in Brielle, Zwartewaal en Vierpolders.

Wilt u meer weten over de activiteiten en dienstverlening van Welzijn Ouderen Brielle?

Bezoek Welzijn Ouderen voor meer informatie op ons kantoor op werkdagen van 10:00 tot 13:30 uur. Welzijn Ouderen is gevestigd in de Infirmerie, Rozemarijnstraat 42, te Brielle. U kunt ook mailen aan welzijnouderen@catharinastichting.nl of bellen naar (0181) 728 281. Medewerkers van Welzijn Ouderen staan u graag te woord.

Op de facebookpagina van Welzijn Ouderen vindt u regelmatig aankondigingen, nieuwtjes en andere informatie. Neemt hier ook eens een kijkje?