Lof of klachten

Doorgaans heeft Catharina Stichting tevreden klanten. Gelukkig maar. Wij doen immers elke dag weer ons uiterste best om de dienstverlening volledig aan uw wensen te laten voldoen.

Toch kan er wel eens iets misgaan en ontstaat er een klacht of onvrede. Schroom niet en maak dit bespreekbaar. Of u nu cliënt, mantelzorger of nabestaande bent. De mogelijkheden voor het bespreekbaar maken van uw klacht of onvrede, vindt u in onze brochure “Wat te doen met een klacht”.

Uw ervaringen, suggesties of klachten kunt u eventueel sturen via onderstaande lof- of klachtenformulier. Ook uw positieve ervaringen zijn welkom. Wij vinden het prettig en leerzaam om te vernemen wat u waardeert in onze zorg- en dienstverlening.

Let op! Een klacht over een beslissing zoals bedoeld in artikel 41 Wet Bopz, wordt behandeld via een externe BOPZ klachtencommissie. Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij de klachtencommissie Bopz: Catharina Stichting (t.a.v. klachtencommissie Bopz, p/a secretaris RvB), Postbus 170, 3230 AD Brielle.
 

Lof- of klachtenformulier

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

*Verplicht veld

 

 

Waardeer mij